آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

اولین سفر

1392/3/13 2:51
نویسنده : مادرت
385 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم بالاخره طلسم مشهد رفتن ما شکسته شد و شما نه ماهه بودی که برای زیارت و ادای نذری که برات کرده بودیم بردیمت پابوس امام رضا... .تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

سوای مسئله زیارت امام که مورد ارادت همه ما ایرانی هاست ،سفر سخت و مشکلی بود از توی هواپیما گرفته که شما آروم نمیگرفتی ... تا توی هتل که دوست داشتی برای خودت آزادانه بازی کنی و من به جهت تمیز نبودن سوئیت بهت اجازه نمیدادم...

یکبار هم سپردمت چند دقیقه به بابا که متاسفانه خوابش برد و شما از تخت افتادی پایین و این مسئله باعث شد حسابی اعصابم به هم بریزه تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

غذای شما هم اونجا معضلی بود ،من از تهران برات سوپ درست کرده بودم و فریز کرده بودم اما باید مرتب برای گرم کردنش بین طبقه پنج و رستوران هتل در تردد باشیم...

تمام راحتیم وقتی بود که میرفتیم حرم و شما میتونستی تو حیاط روی فرشا برای خودت چهار دست و پا بچرخی.... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

به جز زیارت امام جاهای دیدنی دیگه مشهدرو هم به شما نشون دادیم....

مثل دریاچه چالیدره...

اینجا هم آرامگاه نادر شاه افشاره ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)