آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

آخرین ماه بهار

1392/3/2 20:12
نویسنده : مادرت
565 بازدید
اشتراک گذاری

آریا جان امسال هوا خیلی زود گرم شده ،شما هم عجیب گرمایی هستی یعنی دائم خیس عرق میشی

تازه هنوز تابستون نشده...

الان شما نه ماهه هستی یعنی در آخرین ماه فصل  بهار ،خرداد ماه...

بالاخره امتحانای  آوا تموم شد و مدارس تعطیل شد و من یه نفس راحت میکشم

آخه شما از وقتی بدنیا اومدید تا همین الان شبها خیلی خیلیییییییییییییییی بد میخوابی و تا صبح ده ها بار بیدار میشی و چون از شش ماهگی دیگه لب به شیشه شیر و شیرخشک نزدی تا خود صبح میخوای می می بخوری.... 

و حالا که خواهرت دیگه مدرسه نمیره من یه کم بیشتر میتونم بخوابم نایت اسکین

البته اعتمادی به هوا نیست و گاهی یهو سرد میشه،مثل اینجا که مجبور شدم لباس گرم تنت کنم...

تا یادم نرفته بگم که در راستای حساسیت عجیبی که شما به نظم و ترتیب دارید...

یکی از دغدغه هات مرتب چیده شدن این حلقه های هوشه که تا جایی میبینیشون سریع خودت رو بهش رسونده و بهمشون میریزی ...

و بعد ، انگار که رسالتت به پایان رسیده باشه به سمت هدف بعدی حرکت میکنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)