آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

ذهن من

1392/2/31 19:39
نویسنده : مادرت
177 بازدید
اشتراک گذاری

مهم ترین اتفاق عالم تو خونه من در حال رخ دادنه! و من نمی‌خوام ذره‌ای از بزرگ شدن پسرم  غافل بمونم!

من نمی‌خوام هیچ‌چیزیشو از دست بدم! همه هوش و حواسم به قاشق های غذا و شیر خوردنشه! به صدای نفسها و گرفتگی بینیشه!

نگرانیم اینه که از بعد از آنفولانزای لعنتی همیشه سینه اش خس خس میکنه! و دارو بی نتیجه ست ! پس چه کنم؟

 همه دلخوشیم خنده‌ها و صداهاییه که از خودش در میاره لذتم لمس دستای تپل  و بدن کوچولوشه!

یه وقتایی محو تماشاش میشم با یه لبخند تلخ گوشه لبم بابا میپرسه چیه ؟به چی فکر میکنی و من میگم به اینکه این لحظات ناب  دیگه تکرار نمیشه و من باید تمام ثانیه هاش رو تو مغزم ذخیره کنم نمی خوام چیزی از ذهنم پاک بشه ...

پسرم داره رشد میکنه ،نمی خوام چیزی رو از دست بدم ،مبادا لبخند و تغییری از چشمانم دور بماند! نباید هیچ لحظه‌ای را از دست بدم!  تا اونجایی که توان دارم بغلش می کنم و آرام می شم! 

و با بوییدنش خستگی از تنم درمیاد،پسرم هنوز بوی بهشت میده....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)