آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

تست آلرژی

1391/10/10 13:48
نویسنده : مادرت
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

  نایت اسکین   پسرم اولین شب یلدا ی شما متاسفانه  مصادف شد با واکسن چهار ماهگی و من نتونستم برات جشن بگیرم اما عوضش یه کوچولو رفتیم خونه عمه زهرا که امسال تازه عروس شده و یه شب یلدای مفصل داشت و شما هم مهمون افتخاریش شدی...نایت اسکین

بمیرم که تب داشتی مامانم

 

 

شما یه پسر خوشگل تپلی شدی ،با وجود همه خستگی ها مامان از رشد شما خیلی راضیه و بالای منحنی رشد سیر میکنی....

پسرم من فکر کردم بهتره دقیقا مشخص بشه شما به چی آلرژی داری چون هنوز بالا میاری...

در نتیجه با بابا تصمیم گرفتیم ببریمت پیش فوق تخصص آلرژی اطفال که فبلا آوا رو هم برده بودیم

پس رفتیم پیش دکتر مسعود موحدی و تست پوستی دادیم...

و اینجوری شد که فهمیدیم که شما به شیر و گوشت گاو (پروتین گاوی )،تخم مرغ (زرده و سفیده )و افزودنی ها حساسیت داری و دکتر یک لیست چهار صفحه ای داد و گفت که من چون به شما شیر میدم اینا رو نباید بخورم ، لیست  دکتر اینقدر پر و پیمون بود که دیگه چیزی برای خوردن باقی نمیموند ...نایت اسکین

و به این ترتیب تقریبا موند مرغ و برنج و البته گوشت گوسفند و یه چند تا چیز دیگهنایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)