آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

مامانم خسته میشه ؟

1391/12/20 2:51
نویسنده : مادرت
621 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم مامان تمام برنامه زندگی‌اش را بر اساس زمان خواب و بیداری و غذا و داروی شما می‌چیند نایت اسکینساعت هفت و هشت صبح که روز بقیه مردم عادی شروع می‌شه و آوا هم راهی مدرسه میشه؛ من تازه می‌خوابم! اونوقت یه دو سه ساعتی مثلا ‌خوابم و بعدش بیدار،

که چه عرض کنم؟! همش خواب و بیداردر حال  ور رفتن با پسری  هستم! که شیر بخورد و دارو  و غذاش دیر نشود! درست و درمان نمی‌خوابم و خستگی چندین ماه به تنم ماسیده! خسته‌ام! به جهت آلرژی شما درست غذا نمی‌خورم از روزی که بدنیا اومدی لبنیات و تخم مرغ و خیلی چیزا رو نخوردم و حسابی لاغر و ضعیف شدم!

شمام که هزار ما شا ا... میگی فقط می می دیگه به زور روزی 60 سی سی شیر خشک میخوری اونم شیری که بابا با هزار بدبختی و مکافات میره از هلال احمر برات میگیره...

یک قوطی بعد از یک ماه نصفه دور ریخته میشه...، و من کلی میسوزم چون متاسفانه به دلیل تحریم این شیرهای خاص  دیگه وارد نمیشه و خیلی کمیابن و کلی نی نی های دیگه گرسنه موندن اونوقت شما ناز میکنی....  نایت اسکین

اینم یه عکس با آوا خانم که از زمانی که از مدرسه میاد رسیدگی به ایشونم به کارام اضافه میشه..نایت اسکیننایت اسکین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)