آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

پسر آریایی من

ویروسای بی ادب

1391/11/10 12:55
نویسنده : مادرت
390 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربون چاله لپ تپلت عشق خوش اخلاق مننایت اسکین

با وجود اینکه من نه دوست دارم جایی برم و نه خیلی علاقه دارم کسی خونمون بیاد تا شما با ویروس و میکروب و سرما کمتر مواجه بشی  اما متاسفانه شما و خواهرت به ترتیب مریض میشید...

یعنی تو خوب میشی اون مریض  میشه و بالعکس

دکتر میگه اینا ویروسه و بیشتریاشو آوا از مدرسه برات میاره...ناراحت

کار من هم شده جدا کردن شما و آوا از همدیگر و صد البته رصد وضیت آب بینی و درجه حرارت بدنتون ...اوه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل
30 مرداد 92 14:52
ای جاانهمیشه بخند خاله

تولدت مباارکککککککککککک







مامان دنی جون
30 مرداد 92 22:25
خدا حفظش کنه نی نی توپولویی داری (هزار ماشااله)به وب ما هم سر بزنید