آریا مهانیانآریا مهانیان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

پسر آریایی من

تولدت مبارک عشق من

1392/5/30 3:32
نویسنده : مادرت
733 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان تولدت مبارک

پسرم یک سال از اون شب پر استرسی  که خداوند سعادت و لیاقت دوباره مادر شدن رو نصیبم کرد گذشت ...

ماههای اول  خیلی سخت بود مخصوصا چون شما آلرژی داشتی و من و بابا یه کم سر در گم بودیم اما با گذر زمان تو روز به روز شیرین تر و خواستنی تر شدی ...

و الان وقتی به گذشته نگاه میکنم فقط حسرت میخورم ...

طی ماههای گذشته

دلم می‌خواست برایت بهترین مادر دنیا باشم. برایت پرحوصله‌ترین و آرام‌ترین و صبورترین و مهربان‌ترین و خیلی"ترین"های دیگر دنیا باشم اما نتونستم ، قرار بود خسته نشوم و کم نیاورم. دلم نمی‌خواست هیچ‌گاه غر بزنم و اخم کنم. اما نشد. گاهی بدجور خسته شدم.

ازت معذرت میخوام بدلیل اینکه انرژی کم آوردم. آلرژی لعنتی و رژیم غذایی سختی که هنوزم بعد از یک سال نشکستمش هم  مزید برعلت شد و با تمام تلاشی که کردم از من مادری رنجور و ضعیف ساخت . دلم می‌خواست از من جز خنده و شادی نبینی اما خستگی و بی‌خوابی گاهی من رو تبدیل به  مادری بی حوصله کرد...


با اینهمه میخوام بدونی یک‌روزی خواهد آمد که خواهی دانست که چه‌قدر از داشتنت خوشحال و شادم.  و تو را با تک‌تک سلول‌های بدنم دوست دارم و می‌پرستم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

لاله مامی آوینا
25 شهریور 92 19:42
آریا جان تولدت مبارک باشه عزیزم
تا میتونی شیطونی کن فقط یک سال وقت داری تا یکسالگی کنی


مرسی خاله جونم
چشم....